ÚTMUTATÓK, HASZNOS TANÁCSOK, TIPPEK-TRÜKKÖK A
GOOGLE INGYENES ALKALMAZÁSAIHOZ
LEGFRISSEBB
Pillanat...

Ingyenes marketing eszközt dobsz el, ha nem használod ki ezt az eldugott Google Űrlapok mezőt!

Így használd a Google Űrlap megerősítő üzenetét hatásos marketing eszközként!

A Google Űrlapok megerősítő üzenet mezője úgy "el van rejtve", hogy még a bennfentesek is időt kérnek, hogy megtalálják. Pedig ez a sima szöveges mezőnek látszó lehetőség olyan kihagyhatatlan marketing eszközt rejteget, amit őrültség lenne kihagynod. Hogy hol ez a mező és hogyan használd a marketingben? Mutatom ...

Hol találod a Megerősítő üzenet mezőt a Google Űrlap szerkesztőjében?

... Hát, elég fura helyen! Mert mindenütt keresnéd, csak nem a félrevezető Prezentáció fül alatt! Na, de menjünk sorjában...

A Megerősítő üzenet mező arra szolgál, hogy üzenj valamit annak a személynek, aki éppen kitöltötte és elküldte online kérdőívedet, űrlapodat. Akkor jelenik meg, amikor a delikvens rákattint a Küldés gombra. Egy egyszerű, sima szöveges ablakocska a képernyő közepén, ami alaphelyzetben a "Válaszát rögzítettük" sablon-üzenetet tartalmazza. Ha erről a mezőről nem is tudsz, akkor is megjelenik az ablak ezzel a semmitmondó szöveggel!

Ha meg akarod változtatni, akkor keresd meg! Ehhez, az Űrlap szerkesztőben
  • kattints a Beállítások ikonra settings , majd 
  • a felugró ablakban válaszd a PREZENTÁCIÓ fület
  • alul találod a Megerősítő üzenet mezőt, a szabvány üzenettel
  • kattints a mezőbe és írj egyéni üzenetet

Hogyan használhatod a Megerősítő üzenetet ingyenes marketing eszközként?

Ha a Megerősítő üzenetben csak tisztességesen megköszönöd a kitöltőnek, hogy időt szánt a kérdőívre, már imázs javító/megőrző marketing eszközként használtad a mezőt!

Tegyél bele linket!

Azonban ennél is továbbmehetsz, ha egy vagy több linket is teszel a szövegbe! Ez az amire senki nem gondol, mert sima kis szövegmezőnek látszik az egész. Pedig ez a mező, minden érvényes linknek tűnő szöveget kattintható linkként fog a Megerősítő üzenet ablakban megmutatni!

Így például a domain.hu vagy www.domain.hu, vagy urlcim.html stb. szövegek kattinthatóak lesznek megjelenéskor!

Az csak hab a tortán, hogy a mező, bár egysorosnak látszik, Shift+Enter-rel több sorossá tehető, tehát bátran írhatsz hosszabb marketing szöveget is, több linkkel is!

Tipp! 

Próbáld ki és használd ki ezt a lehetőséget! A Megerősítő üzenetben biztasd a kitöltőt, hogy látogassa meg a honlapodat, menjen el egy rendezvényre, adományozzon, tegyen ezt vagy azt ... csinálj a mezővel bármit, csak ne hagyd benne a sablon szöveget!
Guglizz kedved szerint! mood
---

Szólj hozzá! Oszd meg és/vagy lájkold a cikket, ha hasznosnak találod! Köszönöm!